W A K for american apparel?

Idag, lördag 25 augusti, gjorde W A K den viktigaste plåtningen hittils och antagligen den viktigaste under våran livstid... Vi har fotat för american apparel, vi vet inte om bilderna någonsin kommer att visas. Det är ännu inte säkert att american apparel vill använda våra bilder, men dom kommer kanske att publiceras som deras reklam kampanj. Då lägger vi självklart upp dom, det gör vi nog annars också, det är bara det att just nu vet vi inte om vi får lägga upp dom.
Men håll ögonen öppna!

W A K

W A K utalas inte whack, utan vak (som isvak, bevakning, vaken...)
bara en liten notis för er som inte är säker ; )

Kommentarer
Postat av: hanna flach

grattis grattis grattis! verklien! fy vad roligt!

2007-08-26 @ 09:13:03
URL: http://gaerdhammarfeatflach.blogspot.com
Postat av: bela

skitkul! :' förstår bara inte riktigt sammanhanget eftersom att wak designar ju och gör sina egna kläder? :F:F:F:

2007-08-27 @ 13:45:27
Postat av: Märta.

Congrats verkligen!
Å anda sidan håller jag med den där "bela" Men wow. Publicitet är det absolut viktigaste vid kreativt arbete så det är ju bara en push i rätt riktning!
Best of luck!!

2007-08-28 @ 22:00:25
Postat av: Anjel

Jo så är det ju, men denna gång fick jag vara stylist ist.

2007-08-31 @ 19:09:35
URL: http://wak.blogg.se
Postat av: [udps]

Hoppas att vi får se er på Ungdesign.se, mötesplatsen för kreativa.
Välkomna!

2007-09-05 @ 22:35:55
URL: http://www.ungdesign.se
Postat av: sophie

jag måste få skämma bort er med lite roses! jag ääääälskar fotografering och läster det samma i skolan just nu...spec mode foto, å de ni gör e FAB! mitt största problemas är modeller, folk att fota likom! just nu går jag mkt runt på gatorna å fotar alla möjliga sorters folk. jag älskar iof dt men det är ju inte dt jag vill göra i framtiden! jag kämpar på och hoppas er all framgång!

2007-09-16 @ 20:18:17
URL: http://lillafi.blogg.se
Postat av: emma sandvik

hej jag heter emma och gillar igelkottar.
på fritiden spelar jag piano eller shoppar.
jag skulle jättegärna vara modell för er och kan göra det helt gratis.
tack på förhand =)

2007-09-28 @ 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0